Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.
Karácsonyra szeretnél rendelni? Kiszállítással kapcsolatban itt tudsz tájékozódni.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hibát észlelek az otthoni szolgáltatásom működésében. Hol tehetek erről bejelentést?

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívnád, kérjük, hogy az itt található útmutatások segítségével végezz el néhány ellenőrzést, és próbáld meg elhárítani a hibát, hogy minél előbb használhasd szolgáltatásainkat.

Amennyiben a tapasztalt probléma nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások sem segítenek az elhárításában, az alábbi módok egyikén jelentheted be a hibát:

  • Otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével.
  • A 1414-es (Hogyan kommunikáljak Vandával?) telefonszámunkon munkatársaink azonnal megkezdik a kivizsgálást.
  • E-mailben: ebben az esetben maximum 3 napon belül felhívunk az általad megadott telefonszámon.
  • Figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve saját tapasztalataidat és tudásodat is megoszthatod.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az Általános szerződési feltételek és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására.

Utoljára frissítve: 2023. január 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!