GYAKORI KÉRDÉSEK

Hibát észlelek az otthoni szolgáltatásom működésében. Hol tehetek erről bejelentést?

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívnád, kérjük, hogy az itt található útmutatások segítségével végezz el néhány ellenőrzést, és próbáld meg elhárítani a hibát, hogy minél előbb használhasd szolgáltatásainkat.

Amennyiben a tapasztalt probléma nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások sem segítenek az elhárításában, az alábbi módok egyikén jelentheted be a hibát:

  • Telekom chaten gyorsan intézkedhetsz: amennyiben van szabad ügyintézői elérhetőség, akkor kattints rá az oldal jobb oldalán vagy közepén elérhető chat-gombra.
  • A 1414-es (4.2. menüpont) vagy a  +36 (30) 9303-100-as telefonszámainkon munkatársaink azonnal megkezdik a kivizsgálást.
  • E-mailben: ebben az esetben maximum 3 napon belül felhívunk az általad megadott telefonszámon.
  • Figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve saját tapasztalataidat és tudásodat is megoszthatod.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az Általános szerződési feltételek és a hírközlési szabályozás szerint - a bejelentéstől számítva - 72 óra áll rendelkezésünkre a hiba javítására.

Utoljára frissítve: 2019. május 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!