Csak Wi-Fi-t használtam, mégis nagyon hamar elfogyott az adatforgalmi egyenlegem. Hogyan lehetséges ez?
Készüléked menüjében lehetőséged van egyénileg beállítani, hogy melyik hálózatra (Wi-Fi vagy mobiladat) szeretnél csatlakozni internetezés, illetve adatforgalmazás közben.
Az erre vonatkozó készülékbeállításokról a készüléked használati útmutatójából, illetve az online készülékbeállítást támogató felületünkön is tájékozódhatsz.
A Wi-Fi hálózat használatáért Társaságunk nem számláz díjat. A Wi-Fi aktív státuszát egy speciális körcikk ikon jelzi a mobilkészüléked kijelzőjén, a felső menüsorban. A Wi-Fi és a mobil adathálózatokra nem lehet egyidejűleg csatlakozni.
A készülék egyéb beállításától függően előfordulhat, hogy például az alábbi események is megnövelhetik adatforgalmadat, amennyiben a mobilinternet hálózatot veszed igénybe:
- a telefon szoftverének és applikációinak automatikus frissítése a háttérben,
-
dokumentumok letöltése,
- képek, videók feltöltése adatfelhőbe vagy közösségi oldalakra,
-
videofájlok lejátszása, letöltése,
- fájlcserélő rendszer használata.
A mobil adathálózat kiválasztása esetén a következő feliratok egyikét láthatod telefonodon:
- 4G vagy LTE,
- 3G,
- E (EDGE),
- G (GPRS).
Mobilhálózaton a mobilinternet-díjcsomag, opció vagy kedvezmény havi díjában/időszaki díjában foglalt adatforgalmi kereted terhére internetezel. Amennyiben szeretnél élni a korlátlan mobilinternetezés nyújtotta előnyökkel, kérjük, további információkért kattints ide.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!