GYAKORI KÉRDÉSEK

Csak Wi-Fi-t használtam, mégis nagyon hamar elfogyott az adatforgalmi egyenlegem. Hogyan lehetséges ez?

Készüléked menüjében lehetőséged van egyénileg beállítani, hogy melyik hálózatra (Wi-Fi vagy mobiladat) szeretnél csatlakozni internetezés, illetve adatforgalmazás közben.

Az erre vonatkozó készülékbeállításokról a készüléked használati útmutatójából, illetve az online készülékbeállítást támogató felületünkön is tájékozódhatsz.

A Wi-Fi hálózat használatáért Társaságunk nem számláz díjat. A Wi-Fi aktív státuszát egy speciális körcikk ikon jelzi a mobilkészüléked kijelzőjén, a felső menüsorban. A Wi-Fi és a mobil adathálózatokra nem lehet egyidejűleg csatlakozni.

A készülék egyéb beállításától függően előfordulhat, hogy például az alábbi események is megnövelhetik adatforgalmadat, amennyiben a mobilinternet hálózatot veszed igénybe:

  • a telefon szoftverének és applikációinak automatikus frissítése a háttérben,
  • dokumentumok letöltése,
  • képek, videók feltöltése adatfelhőbe vagy közösségi oldalakra,
  • videofájlok lejátszása, letöltése,
  • fájlcserélő rendszer használata.

A mobil adathálózat kiválasztása esetén a következő feliratok egyikét láthatod telefonodon:

  • 4G vagy LTE,
  • 3G,
  • E (EDGE),
  • G (GPRS).

Mobilhálózaton a mobilinternet-díjcsomag, opció vagy kedvezmény havi díjában/időszaki díjában foglalt adatforgalmi kereted terhére internetezel. Amennyiben szeretnél élni a korlátlan mobilinternetezés nyújtotta előnyökkel, kérjük, további információkért kattints ide.

Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!