Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, hogy külföldről is tudjak a levelező kliensemmel e-mailt küldeni?

Sajnos előfordulhat, hogy abban az országban, ahol éppen tartózkodsz, biztonsági okok miatt tiltott a kliensedben beállított kimenő levelek kiszolgálója, és emiatt nem tudsz e-mailt küldeni a levelező programoddal.

Ezért külföldi tartózkodás esetén javasoljuk, hogy levélküldésre a Webmail felületet használd. A Webmail használatával a Telekom szerverére belépve tudsz leveleket küldeni és fogadni, azonban vedd figyelembe, hogy ebben az esetben a levelezésed nem szinkronizál a levelező programoddal.

Ha korábban a levelező kliensedben beállítottad a @t-online.hu postafiókodat, akkor célszerű a kliensed beállításainál megadnod, hogy az üzenetekből egy példány a kiszolgálón is maradjon, különben a beérkező leveleidet nem fogod elérni a Webmail felületről.

Utoljára frissítve: 2021. március 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!