GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen segítséget kaphatok a Műszaki segítségnyújtás munkatársaitól?

A Műszaki segítségnyújtás szakértő csapata - külön díj ellenében - segítséget nyújt mobil és otthoni internettel, eszközökkel kapcsolatos problémák teljes körű, szakszerű és garanciális megoldásában, a számítástechnikai eszközök távoli (telefonos vagy online) gyorsjavításában, bővítésében és karbantartásában.

Diszpécsereink hibaelhárítással, vagy egyéb számítástechnikai kérdéseddel kapcsolatban 0-24 óráig várják hívásod a 1422-es telefonszámon.

Az Általános vállalási feltételeket itt olvashatod el.

Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!