GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan igényelhetek áfás számlát Mobil vásárlásaimról, ha Domino kártyás vagyok?

Domino előfizetés esetében az egyenleg feltöltésekor a rendszerek feltöltési bizonylatot adnak.

Emellett az egyenleg felhasználásáról minden hónapban egyénileg, utólagosan igényelhetsz áfás számlát, amelyen egyszerre szerepelnek az igénybe vett telekommunikációs szolgáltatások és a mobilvásárlási szolgáltatások is.

Áfás számla igényléshez hívd Domino számodról a Domino központot a 1777-es telefonszámon, és válaszd az Egyenleglekérdezés menüpontot, azon belül az Univerzális és mobilvásárlás egyenleg/Mobil vásárlásról számlaigénylés almenüt (jelszóval védett szolgáltatás)! 

Amennyiben még nem rendelkezel 5 számjegyből álló Domino jelszóval, akkor azt az áfás számla igénylése előtt szintén a 1777-es számon, a Díjcsomagok és szolgáltatások menüben, a Szolgáltatás és biztonság almenüben hozhatod létre.

A számlát az adott telefonszámhoz tartozó névre és címre állítjuk ki, majd postai úton továbbítjuk.

Amennyiben az adott hónapban elmulasztottad az áfás számla igénylését, akkor előfizetőként személyesen, Telekom üzleteinkben kérheted az áfás számlát, egy évre visszamenőleg, díjmentesen. A postázás a Domino  előfizető adatai szerint történik.

A Domino előfizetőnek a Domino egyenleg feltöltésekről lehetősége van kivonatot igényelni üzleteinkben, személyes azonosításra alkalmas dokumentumok (pl. személyi igazolvány, lakcímkártya) bemutatásával.

A dokumentum nyomtatása díjmentes, és a kimutatás a rendelkezésre állási idő lejártát is tartalmazza.

Domino egyenleg feltöltés kivonatot csak arra az időszakra kérhetsz, amikor előfizetője voltál az érintett szerződésnek.

Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

 Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. december 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!