GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom egyszerűen összekapcsolni Telekom TV előfizetésemet a TV GO-val?

Ha a tv-készüléked előtt vagy:

  • Telekom IPTV előfizetés esetében keresd meg a TV GO összekapcsolás alkalmazást az IPTV menüjében az "Extrák" menüpont alatt.
  • Add meg az ott található 6 jegyű kódot a TV GO oldalán, és rendszerünk ezzel beazonosítja a Telekom TV előfizetésedet.
  • A regisztráció befejezése néhány percig is eltarthat, ezért türelmed kérjük.

Ha éppen nem tartózkodsz a tv-készüléked előtt:

  • Elsőként a Telekom MT ügyfélazonosítót szükséges megadnod a TV GO weboldalon (a belépést/regisztrációt követően) vagy a TV GO alkalmazásban (iOS, Android), amit az előfizetői szerződéseden vagy havi számládon is megtalálsz.
  • Ezután kérjük, add meg az MT azonosítóhoz tartozó ügyfélszintű jelszót. Az MT ügyfélazonosítóhoz tartozó jelszót szerződéskötéskor adjuk át ügyfeleinknek. Ha erre már nem emlékszel, új jelszó létrehozására legegyszerűbben 1414 telefonszámunkon van lehetőséged. A regisztráció befejezése néhány percig is eltarthat, ezért türelmedet kérjük!
  • Ha már rendelkezel t-online.hu, t-email.hu, freemail.hu email címmel, más dolgod nincs, csak jelentkezz be ezzel az e-mail címeddel és a hozzá tartozó jelszóval. Ha a regisztrálni kívánt e-mail címmel korábban már regisztráltál a Magyar Telekom valamelyik szolgáltatására (pl. Telekom webmail, [freemail], [origo] fórum, Videa), kérjük, az ott regisztrált jelszavadat használd! Ha ezt elfelejtetted, akkor az adott szolgáltatásnál tudod módosítani. Ha nem sikerül a megfelelő azonosítót felidézni, kérjük, regisztrálj egy új e-mail címet.

Egy felhasználóhoz egyidejűleg két különböző eszközt regisztrálhatsz a felsoroltak közül:

  • számítógép,
  • mobiltelefon,
  • táblagép.

Ez azt jelenti, hogy például egy számítógépen és mellette egy mobileszközön (okostelefon vagy táblagép; iOS vagy legalább 4.0-ás Android), vagy akár egyszerre két mobileszközön tudsz filmeket nézni.
Ha egy új készüléket szeretnél használni, akkor TV GO portálra történő bejelentkezésednél a rendszer automatikusan regisztrálja az eszközt és törli a legkorábban regisztrált eszközödet, így könnyedén bármikor új eszközön használhatod a TV GO szolgáltatásait.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!