Miért nem tudok az online ügyfélszolgálaton mobil díjcsomagot váltani?
Az átváltás sikertelenségének több oka is lehet:
-
Havi díjas csomagról nem lehet online Domino előfizetésre váltani. Erre csak személyesen, Telekom üzleteinkben van lehetőséged, mivel a váltás díjmentes SIM-cserével jár. További feltétele, hogy a havi díjas előfizetéseden ne legyen érvényben lévő hűségidő.
- A régi MIX, ECO Surf és társkártya díjcsomagokról sem lehet Mobil havi díjas, illetve Domino konstrukcióra módosítani, mivel a módosítás ezekben az esetekben is díjmentes SIM-cserével jár. Havi díjas előfizetésre csak személyesen, Telekom üzleteinkben válthatsz.
- Mobil S 2017 csomag + Költségkontroll opcióval - készülékváltás közben - szintén nem lehet online másik havi díjas csomagra váltani, mert a módosítás ilyenkor is díjmentes SIM-cserével jár.
- Ha havi díjas előfizetésed van, és az adott hónapban már váltottál díjcsomagot, akkor az újabb módosítás csak a következő hónapban lehetséges.
-
Ha Domino előfizetésed van, két egyenlegfeltöltés között egy alkalommal válthatsz Domino Fix díjcsomagra.
- Tartozás, és ezzel egyidejű híváskorlátozás, szolgáltatás szüneteltetés esetén egyáltalán nem lehetséges a meglévőnél magasabb havi díjú csomagot választani.
Fontos információ, hogy ha a mobil hang és adat csomag költési szintre is vállaltál 2 éves hűséget, és a hűségidő tartama alatt alacsonyabb költési szintű hang és adat díjcsomag-kombinációra váltasz, szintén kötbérfizetéssel kell számolnod. A kötbér összegét a soron következő hónapban terheljük. Ennek elkerülése miatt célszerűnek tartjuk olyan díjcsomagot választani, mely optimális a számodra, és nem jár kötbérfizetéssel.
Amennyiben a fenti esetek egyike sem áll fenn, javasoljuk, hogy konkrét díjcsomagváltási kérdésedet e-mailben, a "Módosítás,Megrendelés/Csomagmódosítás, csomagváltás" kategóriát választva, továbbítsd részünkre, hogy részletes vizsgálatot végezhessünk.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!