GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem tudok az online ügyfélszolgálaton mobil díjcsomagot váltani?

Az átváltás sikertelenségének több oka is lehet:

  • Havi díjas csomagról nem lehet online Domino előfizetésre váltani. Erre csak személyesen, Telekom üzleteinkben van lehetőséged, mivel a váltás díjmentes SIM-cserével jár. További feltétele, hogy a havi díjas előfizetéseden ne legyen érvényben lévő hűségidő.
  • A régi MIX, ECO Surf és társkártya díjcsomagokról sem lehet Mobil havi díjas, illetve Domino konstrukcióra módosítani, mivel a módosítás ezekben az esetekben is díjmentes SIM-cserével jár. Havi díjas előfizetésre csak személyesen, Telekom üzleteinkben válthatsz.
  • Ha a 2019. 04. 26. előtt aktivált, Mobil S 2017 díjcsomaghoz szeretnél Költségkontroll opciót, annak megrendelése (illetve lemondása) díjmentes is SIM-cserével jár, így azt is csak Telekom üzleteinkben tudod kezdeményezni. (Figyelem! A Mobil S díjcsomaghoz nem választható a Költségkontroll opció!)
  • Mobil S 2017 csomag + Költségkontroll opcióval - készülékváltás közben - szintén nem lehet online másik havi díjas csomagra váltani, mert a módosítás ilyenkor is díjmentes SIM-cserével jár.
  • Ha havi díjas előfizetésed van, és az adott hónapban már váltottál díjcsomagot, akkor az újabb módosítás csak a következő hónapban lehetséges.
  • Ha Domino előfizetésed van, két egyenlegfeltöltés között egy alkalommal válthatsz Domino Fix díjcsomagra.
  • Tartozás, és ezzel egyidejű híváskorlátozás, szolgáltatás szüneteltetés esetén egyáltalán nem lehetséges a meglévőnél magasabb havi díjú csomagot választani.

Fontos információ, hogy ha a mobil hang és adat csomag költési szintre is vállaltál 2 éves hűséget, és a hűségidő tartama alatt alacsonyabb költési szintű hang és adat díjcsomag-kombinációra váltasz, szintén kötbérfizetéssel kell számolnod. A kötbér összegét a soron következő hónapban terheljük. Ennek elkerülése miatt célszerűnek tartjuk olyan díjcsomagot választani, mely optimális a számodra, és nem jár kötbérfizetéssel.

Amennyiben a fenti esetek egyike sem áll fenn, javasoljuk, hogy konkrét díjcsomagváltási kérdésedet e-mailben, a Vásárlás, megrendelés/Mobil díjcsomagjaink és kedvezményeink leggyakoribb kérdései kategóriát választva, továbbítsd részünkre, hogy részletes vizsgálatot végezhessünk.

Utoljára frissítve: 2019. december 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!