2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem működik az IPTV-m. Kihez fordulhatok segítségért?

Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, amit saját maga is meg tud javítani, csupán apróbb műveletekkel.

Amennyiben az általad észlelt hibára nem találtál megoldást a TV hibabejelentés oldalunkon, kérjük, hívd a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen elérhető 1414-es telefonszámunkat (Hogyan kommunikáljak Vandával?), vagy ha elérhető válaszd ki a honlap bal oldali sávjában a magenta színű háttérben megjelenő Chat gombot.

Utoljára frissítve: 2022. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!