GYAKORI KÉRDÉSEK

Mely esetekben tehetek panaszt?

A minőség és ügyfélélmény iránti elkötelezettségünk elvei alapján panasznak tekinthetőek:

  • a termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos sérelem,
  • minden olyan eset, amikor felmerülhet, hogy Társaságunk nem tett eleget a szerződésben vállalt, illetve jogszabályban foglalt kötelezettségeinek,
  • ha a kollégáinktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érint,
  • ha nem megfelelő ügyintézéssel, kommunikációval találkozol kollégáink részéről.

Az alábbi esetek nem igényelnek panaszkivizsgálást, ezért a gyorsabb válasz érdekében hasonló kérdéseiddel és észrevételeiddel kérjük, fordulj ügyfélszolgálati munkatársainkhoz, közvetlen elérhetőségeink bármelyikén:

  • általános kérdések, információkérés (pl. árak) eszközeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban,
  • érdeklődés akcióinkkal kapcsolatosan,
  • adatváltozások bejelentése,
  • olyan műszaki jellegű hibabejelentések, mint pl. készülékbeállítási probléma, hirtelen fellépő hálózat elérési-, szolgáltatás kiesési problémák, elromlott a szolgáltatáshoz biztosított eszköz, megsérült oszlop vagy vezeték,
  • Domino feltöltőkártyás előfizetés egyenlegével kapcsolatos kérdések,
  • annak bejelentése, hogy nem kaptad meg a havi számlát.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. május 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!