GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan használhatom a Start alkalmazást?

Az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges, és ez adatforgalmat generál.

Az ingyenesen letölthető alkalmazás Android operációs rendszert használó okostelefonra tölthető le a Google Play áruházból.

Az újonnan megvásárolt androidos készülékekre a Start alkalmazás elő van telepítve, Huawei P9 készüléknél pedig az alkalmazás a készülék első indításakor automatikusan futtatásra is kerül.

Az alkalmazás első indításakor egy rövid bemutatóban megismerheted ennek működését:

  • Webes és/vagy média tartalmak:

Ezek a tartalmak a baloldali menüben a "plusz" jel segítségével adhatóak hozzá és/vagy vehetőek el. A Webes és média tartalmak testreszabásához, a tartalom megnyitásához kattints a kívánt ikonra és húzd jobbra az ikont.

  • A készülék funkciók eléréséhez kattints a "lakat" ikonra és tartsd rajta az ujjadat, majd válaszd ki a kívánt kategóriát: média, telefon, üzenetek, kedvencek, stb.

A kategórián belül válaszd ki a megnyitni kívánt alkalmazást. Alkalmazás hozzáadásához vagy eltávolításhoz tartsd ujjadat hosszan egy ikonon.

  • A Beállítások menü megnyitásához kattints a képernyő jobb felső sarkában lévő ikonra.

A "Beállítások" menüben testreszabhatod a hátteret / az alkalmazás működését / a biztonsági beállításokat.
Az alkalmazás beállításainál módosíthatod a Megjelenést / az Értesítések kezelését / a Funkcionalitást / és felveheted a kapcsolatot az alkalmazás tulajdonosával.

Mivel az alkalmazás nem a Magyar Telekom tulajdona, így annak üzemeltetéséért és működéséért felelősséget nem vállal, ezért kérjük, hogy az alkalmazással kapcsolatos észrevételed esetén keresd a Celltick Technologies Ltd. ügyfélszolgálatát.

Utoljára frissítve: 2019. július 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!