Nem találom a kapott csekket, hogyan fizessem be a számlámat?
Ha nem találod a csekket, a havi számlát online is megtekintheted és az alábbi módokon rendezheted:
- bankkártyás fizetéssel:
- mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással,
- számítógépedről a weboldalunkon,
- egyéni banki átutalással.
Kérjük, ügyelj arra, hogy az átutalásaidnál az aktuális számlaszámot add meg a Közlemény rovatban.
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Abban az esetben, ha ragaszkodsz a csekk, vagy a havi számla pótlásához, azt az aktuális díjszabásban (3/a., 3/b., 3/c., illetve 3/d.) meghatározott díjért kérheted:
-
önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon [online vagy 1414 telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?)] díjmentesen igényelheted,
- telefonos, személyes vagy írásos ügyintézéssel, az aktuális díjszabásban (3/a., 3/b., 3/c., illetve 3/d.) meghatározott díjért kérheted.
Ha legkésőbb a hónap 25. napjáig jelzed, hogy nem kaptál számlát abban a hónapban, akkor a havi papír alapú számlamásolat kiküldése díjmentes. A számlamásolatot postafordultával küldjük ki (adatbiztonsági okok miatt e-mailben nem küldünk számlát), melyhez csekket is mellékelünk, ha a fizetés módja postai befizetési megbízás (készpénz átutalási megbízás).
Amennyiben a jövőben e-mail értesítést szeretnél kapni a számla elkészüléséről, és nem szeretnél foglalkozni a csekkek tárolásával, javasoljuk, hogy vedd igénybe a díjmentes, környezetbarát, és biztonságos Elektronikus számla szolgáltatásunkat.
A sikeres regisztrációt követő hónaptól már nem papír formátumban, hanem elektronikusan kapod az elszámolásokat, valamint a fizetési módot automatikusan banki átutalásra módosítjuk.
Az Elektronikus számla további előnyei:
- nem kell a papírcsekket, számlát lefűznöd,
- nincs sorban állás,
- bárhonnan könnyen elérheted,
- bankkártyás számlabefizetésed azonnal megtérül.
Ha csoportos beszedési megbízásra szeretnél váltani, igényed leggyorsabban számlavezető bankodnál - akár annak netbankod felületén - kezdeményezheted.
Mobil-előfizetés esetén az alábbi adatok szükségesek:
- Fogyasztó azonosító: folyószámlaszám, melyet a számla első oldalán találsz meg.
- Jogosult neve: Magyar Telekom Nyrt.
- Jogosult azonosítója: A10878455T201
Otthoni előfizetés esetén:
- Fogyasztó azonosító: folyószámlaszám, melyet a számla első oldalán találsz meg.
- Jogosult neve: Magyar Telekom Nyrt.
- Jogosult azonosítója: A10773381
Ha személyesen intéznéd a váltást, a megbízáshoz szükséges nyomtatványt honlapunkon találod meg.
A csoportos beszedési megbízás feltételei az elektronikus számlázás hatására nem változnak.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!