2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt?

A hűségidő alatt felmondott szerződés kötbérfizetési kötelezettséget von maga után, melynek összege az alábbiaktól függ:

  • amennyiben a szolgáltatás telepítése és megszüntetése között kevesebb, mint egy év telt el, az egy évből hátralevő idő arányában a telepítési díjkedvezménytől,
  • a határozott időtartamú szerződésre biztosított hűségkedvezmény esetén: a szerződés megszűnéséig igénybe vett havi díjkedvezménytől,
  • ha kedvezményesen vásároltál eszközt, annak teljes és kedvezményes árának különbözetétől.

A kötbér mértékét az Egyedi előfizetői szerződésben határozzuk meg.

A fenti felsorolás arra az esetre is vonatkozik, ha a szolgáltatás(ok) jogviszonyát Társaságunk mondja fel (pl. díjfizetés elmulasztása miatt).

Tekintettel arra, hogy minden szerződés egyedi, az előfizetésedet érintő kötbér mértékét számos - a saját előfizetésedre jellemző - tényező befolyásolhatja, ezért a személyre szabott tájékoztatás érdekében javasoljuk, hogy a kötbér pontos összegéről érdeklődj e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott igény csatolásával.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!