Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt?

A hűségidő alatt felmondott szerződés kötbérfizetési kötelezettséget von maga után, melynek összege az alábbiaktól függ:

  • amennyiben a szolgáltatás telepítése és megszüntetése között kevesebb, mint egy év telt el, az egy évből hátralevő idő arányában a telepítési díjkedvezménytől,
  • a határozott időtartamú szerződésre biztosított hűségkedvezmény esetén: a szerződés megszűnéséig igénybe vett havi díjkedvezménytől,
  • ha kedvezményesen vásároltál eszközt, annak teljes és kedvezményes árának különbözetétől.

A kötbér mértékét az Egyedi előfizetői szerződésben határozzuk meg.

A fenti felsorolás arra az esetre is vonatkozik, ha a szolgáltatás(ok) jogviszonyát Társaságunk mondja fel (pl. díjfizetés elmulasztása miatt).

Tekintettel arra, hogy minden szerződés egyedi, az előfizetésedet érintő kötbér mértékét számos - a saját előfizetésedre jellemző - tényező befolyásolhatja, ezért a személyre szabott tájékoztatás érdekében javasoljuk, hogy a kötbér pontos összegéről érdeklődj e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott igény csatolásával.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!