2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Már több napja lemondtam a szolgáltatásomat/szolgáltatásaimat, de még mindig működnek. Mit kell tennem ilyenkor?

A határozatlan idejű előfizetői szerződés a felmondással azonnal megszűnik, a határozott idejű előfizetői szerződés megszűnésének napja, a felmondó nyilatkozatod megérkezését követő 8. nap.

Amennyiben azt tapasztalod, hogy ez a határidő letelt, kérjük, hogy észrevételed ide kattintva jelezd.

Ebben az esetben 30 napon belül kivizsgáljuk az észrevételed, amelynek eredményéről  írásban tájékoztatunk, illetve az esetleges díjkorrekciót elvégezzük.
A bejelentéseket azonban minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabban, a Számodra legmegfelelőbb megoldással lezárni.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamatunk részleteiről itt tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2023. január 31.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!