SMS-t tudok fogadni, küldeni viszont nem. Mi lehet a probléma?
Első lépésként javasoljuk, hogy a készüléked beállításaiban ellenőrizd az alábbiakat:
- Üzenetközpont száma: +36 (30) 988 8000,
- Üzenet típusa: szöveg,
- Csatorna: GSM/vonalkapcsolt,
- Üzenet érvényessége: maximum.
A fentieken túl ellenőrizd:
- a telefon memóriáját,
- az SMS küldésnél a hívószám formátumát. A telefonszámokat nemzetközi formátumban célszerű eltárolnod, pl.: +36 30 1234567.
Az SMS készülékbeállítási információkat ide kattintva érheted el, a készüléktípus kiválasztása után.
Amennyiben eddig tudtál SMS-t küldeni:
- Domino konstrukció esetén nézd meg, hogy a kártyán rendelkezésedre áll-e az SMS küldéshez szükséges egyenleg. Ezt legegyszerűbben a Telekom Alkalmazásban vagy az online ügyfélszolgálatunkon teheted meg.
- Havi díjas előfizetésnél bizonyosodj meg róla, hogy nincs-e számlatartozásod, ugyanis Társaságunknak lehetősége van ilyen esetben - a behajtási folyamat során -, a SIM-kártya kimenő forgalmát korlátozni. Mindezzel kapcsolatosan keresheted kollégáinkat a 1414 telefonos ügyfélszolgálatunkon is.
Roaming helyzetben:
- A Domino feltöltőkártyás előfizetéseken, valamint Mobil S 2017 díjcsomag és Költségkontroll opció együttes használata esetén alapesetben nem aktív a Roaming szolgáltatás, mely külföldről a sikeres üzenetküldés egyik feltétele. Javasoljuk, hogy a Roaming szolgáltatást ezeken az előfizetéseken lehetőség szerint még belföldön aktiváld a *104# kóddal, majd a hívásindító gomb megnyomásával. Emellett szintén fontos a telefonszámok nemzetközi formátumú (a helyes formátum +36 30 1234567) tárolása, a megfelelő partnerszolgálató kiválasztása, és az üzenetek továbbításához szükséges egyenleg megléte. A roaming partnerekről és aktuális díjakról honlapunkon olvashatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!