GYAKORI KÉRDÉSEK

SMS-t tudok fogadni, küldeni viszont nem. Mi lehet a probléma?

Első lépésként javasoljuk, hogy a készüléked beállításaiban ellenőrizd az alábbiakat:

  • Üzenetközpont száma: +36 (30) 988 8000,
  • Üzenet típusa: szöveg,
  • Csatorna: GSM/vonalkapcsolt,
  • Üzenet érvényessége: maximum.

A fentieken túl ellenőrizd:

  • a telefon memóriáját,
  • az SMS küldésnél a hívószám formátumát. A telefonszámokat nemzetközi formátumban célszerű eltárolnod, pl.: +36 30 1234567.

Az SMS készülékbeállítási információkat ide kattintva érheted el, a készüléktípus kiválasztása után.

Amennyiben eddig tudtál SMS-t küldeni:

  • Domino konstrukció esetén nézd meg, hogy a kártyán rendelkezésedre áll-e az SMS küldéshez szükséges egyenleg. Ezt legegyszerűbben úgy tudhatod meg, ha alapállapotban bebillentyűzöd a *102# kódot, majd megnyomod a hívásindító gombot.
  • Havi díjas előfizetésnél bizonyosodj meg róla, hogy nincs-e számlatartozásod, ugyanis Társaságunknak lehetősége van ilyen esetben - a behajtási folyamat során -, a SIM-kártya kimenő forgalmát korlátozni. Mindezzel kapcsolatosan keresheted kollégáinkat a 1414 telefonos ügyfélszolgálatunkon is.


Roaming helyzetben:

  • A Domino feltöltőkártyás előfizetéseken, valamint Mobil S 2017 díjcsomag és Költségkontroll opció együttes használata esetén alapesetben nem aktív a Roaming szolgáltatás, mely külföldről a sikeres üzenetküldés egyik feltétele. Javasoljuk, hogy a Roaming szolgáltatást ezeken az előfizetéseken lehetőség szerint még belföldön aktiváld a *104# kóddal, majd a hívásindító gomb megnyomásával. Emellett szintén fontos a telefonszámok nemzetközi formátumú (a helyes formátum +36 30 1234567) tárolása, a megfelelő partnerszolgálató kiválasztása, és az üzenetek továbbításához szükséges egyenleg megléte. A roaming partnerekről és aktuális díjakról honlapunkon olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2019. július 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!