Miért kaptam értesítést Domino kártyámra, hogy 300 Ft alá csökkent az egyenlegem, holott alig használtam a telefonom?
Az egyenleged csökkenését a legtöbb esetben az okozhatja, hogy rendszerünk egy általad korábban bekapcsolt, éppen esedékessé vált időszaki díjas szolgáltatás díját vonta le (pl. a megújuló Net 1 GB). Az időszaki díjakat 30 naponként terheljük.
Meglévő időszaki, vagy napi díjas szolgáltatásaidat belépés után ellenőrizheted:
- az online ügyfélszolgálatunkon (az "Áttekintés" oldalon válaszd az érintett előfizetést, kattints a "Szolgáltatás részletei" linkre, majd ellenőrizd a "Kiegészítő szolgáltatások" menüben)
-
vagy a Telekom alkalmazásban (válaszd ki a érintett előfizetést, érintsd meg a "+" ikont, majd ellenőrizd az "Aktív szolgáltatások" menüben).
Ha nincs időszaki díjas szolgáltatásod, akkor a forgalommal kapcsolatos költségeket kizárólag a Domino híváslistában láthatod. A híváslistát a Domino előfizetőként személyesen Telekom üzleteinkben igényelheted, a Díjszabás szerinti díj ellenében (magánszemélyek részére 30 naptári napos időszakot tekintve az első híváslista díjmentes).
A személyes ügyintézéshez foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!