GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam értesítést Domino kártyámra, hogy 300 Ft alá csökkent az egyenlegem, holott alig használtam a telefonom?

Az egyenleged csökkenését a legtöbb esetben az okozhatja, hogy rendszerünk egy általad korábban bekapcsolt, éppen esedékessé vált időszaki díjas szolgáltatás díját vonta le (pl. Domino S, Domino M, Domino Net, Domino Dupla). Az időszaki díjakat 30 naponként terheljük.
Meglévő időszaki, vagy napi díjas szolgáltatásaidat belépés után ellenőrizheted:

  • az online ügyfélszolgálatunkon (az "Áttekintés" oldalon válaszd az érintett előfizetést, kattints a "Beállítások" linkre, majd ellenőrizd a "Testreszabás" menüben)
  • vagy a Telekom alkalmazásban (válaszd ki a érintett előfizetést, érintsd meg a "+" ikont, majd ellenőrizd az "Aktív szolgáltatások" menüben).

Ha nincs időszaki díjas szolgáltatásod, akkor a forgalommal kapcsolatos költségeket kizárólag a Domino híváslistában láthatod. A híváslistát a Domino előfizetőként személyesen Telekom üzleteinkben igényelheted, a Díjszabás szerinti díj ellenében (magánszemélyek részére 30 naptári napos időszakot tekintve az első híváslista díjmentes).

A személyes ügyintézéshez foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A Domino készülékcsomagok kezdő egyenlege bruttó 990 Ft, melyet igényed szerint tölthetsz fel. A kezdő csomag 365 nap rendelkezésre állási időt biztosít, melyet a későbbi feltöltések összegétől függően hosszabbíthatsz meg.

Utoljára frissítve: 2019. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!