GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen eszközökkel vehetem igénybe a Telekom Wi-Fi Fon-t?

Fontos!

Annak érdekében, hogy a Telekom Wi-Fi Fon hálózat használata még nagyobb élménnyel járjon, a szolgáltatás jelenleg átalakítás alatt van. Emiatt 2019. augusztus 1-je után a jelenlegi Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás a Telekom által biztosított hozzáféréssel (Alap és Prémium jogosultság) rendelkező felhasználók számára nem lesz elérhető.

A FON applikáción keresztül augusztus 1-jétől a felhasználó eszköze nem csatlakozik a FON HotSpot-okra a korábban Telekom által biztosított felhasználónévvel és jelszóval. Bármely FON HotSpot-hoz történő csatlakozási kísérlet pillanatában egy angol nyelvű csatlakozási hibaüzenettel jelezzük a FON applikációban a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatás Telekom által biztosított hozzáférésének megszűnését. 

A Fon hálózathoz való egyéb csatlakozási lehetőségről és feltételeiről bővebb tájékoztatást ide kattintva találsz.


A Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás elérhető minden Wi-Fi-képes okostelefonnal, táblagéppel, illetve notebook-kal vagy számítógéppel, operációs rendszertől függetlenül.

Ezenkívül díjmentesen letöltheted a Telekom Fon mobilalkalmazást a Google Play-ből, illetve az App Store áruházból is, így a térképes hotspot-keresővel még kényelmesebben használhatod a szolgáltatást.

Amennyiben jogosult vagy a szolgáltatás igénybevételére, a kapott jelszó segítségével az alkalmazás nélkül is használhatod a Telekom Fon hálózatot, ha a hagyományos csatlakozási módszerrel kapcsolod be a Wi-Fi hozzáférést. A beállításhoz ide kattintva találsz segítséget.

Utoljára frissítve: 2019. október 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!