GYAKORI KÉRDÉSEK

Egy jogosultsággal hány eszközt csatlakoztathatok a Telekom Wi-Fi Fon-hoz?

Fontos!

Annak érdekében, hogy a Telekom Wi-Fi Fon hálózat használata még nagyobb élménnyel járjon, a szolgáltatás jelenleg átalakítás alatt van. Emiatt 2019. augusztus 1-je után a jelenlegi Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás a Telekom által biztosított hozzáféréssel (Alap és Prémium jogosultság) rendelkező felhasználók számára nem lesz elérhető.

A FON applikáción keresztül augusztus 1-jétől a felhasználó eszköze nem csatlakozik a FON HotSpot-okra a korábban Telekom által biztosított felhasználónévvel és jelszóval. Bármely FON HotSpot-hoz történő csatlakozási kísérlet pillanatában egy angol nyelvű csatlakozási hibaüzenettel jelezzük a FON applikációban a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatás Telekom által biztosított hozzáférésének megszűnését. 

A Fon hálózathoz való egyéb csatlakozási lehetőségről és feltételeiről bővebb tájékoztatást ide kattintva találsz.


Egy felhasználónévvel és jelszóval egyszerre három eszközzel - telefonnal, táblagéppel és/vagy laptoppal - csatlakozhatsz a hálózathoz.

Ha több olyan előfizetéssel rendelkezel, ami tartalmazza a Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatást, akkor mindegyik után igénybe veheted a korlátlan és díjmentes internetet.

 Ha a 2017. március 24. előtt aktivált mobil díjcsomagodat új havi díjas díjcsomagra cseréled, akkor a meglévő Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatásodat továbbiakban is használhatod.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 2.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!