GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen készülékbeállítás szükséges a Telekom Wi-Fi Fon használatához?

Fontos!

Annak érdekében, hogy a Telekom Wi-Fi Fon hálózat használata még nagyobb élménnyel járjon, a szolgáltatás jelenleg átalakítás alatt van. Emiatt 2019. augusztus 1-je után a jelenlegi Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás a Telekom által biztosított hozzáféréssel (Alap és Prémium jogosultság) rendelkező felhasználók számára nem lesz elérhető.

A FON applikáción keresztül augusztus 1-jétől a felhasználó eszköze nem csatlakozik a FON HotSpot-okra a korábban Telekom által biztosított felhasználónévvel és jelszóval. Bármely FON HotSpot-hoz történő csatlakozási kísérlet pillanatában egy angol nyelvű csatlakozási hibaüzenettel jelezzük a FON applikációban a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatás Telekom által biztosított hozzáférésének megszűnését. 

A Fon hálózathoz való egyéb csatlakozási lehetőségről és feltételeiről bővebb tájékoztatást ide kattintva találsz.


Mobiltelefon vagy táblagép esetén ide kattintva találsz segítséget a Wi-Fi kapcsolat beállításához. A csatlakozás után add meg a Telekom Fon alkalmazásban a Telekom által kiküldött felhasználónevet és jelszót, majd a megszokott módon kezdd el az internetet használni.


Laptop esetén keresd meg a „Hálózati kapcsolatok” menüt (Windows operációs rendszer esetén általában a Start menü/Beállítások/Vezérlőpult menükön keresztül éred el).
Ezt követően:

  • jelöld ki a Telekom Wi-Fi Fon ikonját, és csatlakozz a "Telekom Fon" Wi-Fi hálózatra,
  • ezt követően nyiss meg egy internet böngészőt,
  • ekkor betöltődik a FON bejelentkező oldal,
  • ahol meg kell adnod a Telekomtól kapott felhasználónevet és jelszót, majd a megszokott módon elkezdhetsz internetezni.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 2.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!