GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik, ha nem akarom, hogy a digitális elosztómon Telekom Wi-Fi Fon Hotspot működjön?

Fontos!

Annak érdekében, hogy a Telekom Wi-Fi Fon hálózat használata még nagyobb élménnyel járjon, a szolgáltatás jelenleg átalakítás alatt van. Emiatt 2019. augusztus 1-je után a jelenlegi Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás a Telekom által biztosított hozzáféréssel (Alap és Prémium jogosultság) rendelkező felhasználók számára nem lesz elérhető.

A FON applikáción keresztül augusztus 1-jétől a felhasználó eszköze nem csatlakozik a FON HotSpot-okra a korábban Telekom által biztosított felhasználónévvel és jelszóval. Bármely FON HotSpot-hoz történő csatlakozási kísérlet pillanatában egy angol nyelvű csatlakozási hibaüzenettel jelezzük a FON applikációban a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatás Telekom által biztosított hozzáférésének megszűnését. 

A Fon hálózathoz való egyéb csatlakozási lehetőségről és feltételeiről bővebb tájékoztatást ide kattintva találsz.


Első lépésként javasoljuk, hogy mindenképpen próbáld ki a díjmentes szolgáltatásunkat és csak ezután dönts a hotspot megszüntetéséről. Ha a mégis a kikapcsolás mellett döntesz, természetesen kikapcsoljuk a funkciót, melyet a 1414-es telefonszámunkon kezdeményezhetsz.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy ebben az esetben megszűnik az otthoni internet előfizetésed után - díjmentesen - igénybe vehető Telekom Wi-Fi Fon jogosultságod.

Utoljára frissítve: 2019. október 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!