GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kapom meg a Telekom Wi-Fi Fon felhasználónevem és jelszavam?

Amennyiben mobil díjcsomagodat 2017. március 24. előtt aktiváltad, abban az esetben a Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatást folyamatosan biztosítjuk számodra akkor is, ha új havi díjas hang és adat csomagra váltasz át.

Amennyiben otthoni szolgáltatásod alapján jogosult vagy a Telekom Wi-Fi Fon igénybevételére, a használathoz szükséges azonosítókat postai levélben küldtük meg.
Ha a levelet elvesztetted, vagy elfelejtetted a felhasználó neved és jelszavad, kérjük, hogy hívd a 1414-es telefonszámunkat.

Utoljára frissítve: 2017. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!