GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik a Telekom Wi-Fi Fon jogosultságommal, ha díjtartozás miatt korlátozásra kerül a szolgáltatásom?

  • Ha a mobil előfizetésed kimenő és roaming forgalmát korlátozzuk, a Telekom Wi-Fi Fon hozzáférésed még aktív. Amennyiben nem gondoskodsz a számla elmaradásod kiegyenlítéséről és az előfizetésed a tartozás miatt szüneteltetett státuszba kerül, megszűnik a Telekom Wi-Fi Fon hozzáférésed. A korlátozás előtt 3 nappal az érintett előfizetés(ek)et SMS-ben értesítjük a fennálló tartozásról.
  • Abban az esetben, ha az otthoni internet előfizetésed díjtartozás miatt korlátozzuk, a digitális elosztó Telekom Wi-Fi Fon Hotspot funkciója sem működik. A felfüggesztés első 30 napjában még aktív a jogosultságod – azaz más helyeken még használhatod a Telekom Wi-Fi Fon regisztrációdat. Amennyiben nem gondoskodsz a számlatartozásod kiegyenlítéséről, a korlátozás 31. napjától megszűnik a Telekom Wi-Fi Fon hozzáférésed.

Utoljára frissítve: 2019. május 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!