GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol tudom a Telekom Wi-Fi Fon jelszavam megváltoztatni?

Fontos!

Annak érdekében, hogy a Telekom Wi-Fi Fon hálózat használata még nagyobb élménnyel járjon, a szolgáltatást hamarosan megújítjuk. Emiatt 2019. augusztus 1-je után a jelenlegi Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás a Telekom által biztosított hozzáféréssel (Alap és Prémium jogosultság) rendelkező felhasználók számára nem lesz elérhető.

A Fon alkalmazásban csatlakozási hibaüzenettel jelezzük a Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás Telekom által biztosított hozzáférésének megszűnését.

A Fon hálózathoz való egyéb csatlakozási lehetőségről és feltételeiről bővebb tájékoztatást ide kattintva találsz.


Módosítási szándékod esetén hívd a 1414-es számot.

Mobil szolgáltatással kapcsolatos segítséget a 4.1. menüpontban kérhetsz. Ha az otthoni szolgáltatásod után veszed igénybe a Telekom Wi-Fi Fon-t, válaszd a 4.2. menüpontot, ahol munkatársaink segítségével változtathatod meg a jelszavad.

Utoljára frissítve: 2019. július 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!