GYAKORI KÉRDÉSEK

Igénybe vehetem-e a Telekom Wi-Fi Fon-t, ha nem vagyok Telekom ügyfél?

Fontos!

Annak érdekében, hogy a Telekom Wi-Fi Fon hálózat használata még nagyobb élménnyel járjon, a szolgáltatás jelenleg átalakítás alatt van. Emiatt 2019. augusztus 1-je után a jelenlegi Telekom Wi-Fi Fon szolgáltatás a Telekom által biztosított hozzáféréssel (Alap és Prémium jogosultság) rendelkező felhasználók számára nem lesz elérhető.

A FON applikáción keresztül augusztus 1-jétől a felhasználó eszköze nem csatlakozik a FON HotSpot-okra a korábban Telekom által biztosított felhasználónévvel és jelszóval. Bármely FON HotSpot-hoz történő csatlakozási kísérlet pillanatában egy angol nyelvű csatlakozási hibaüzenettel jelezzük a FON applikációban a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatás Telekom által biztosított hozzáférésének megszűnését. 

A Fon hálózathoz való egyéb csatlakozási lehetőségről és feltételeiről bővebb tájékoztatást ide kattintva találsz.


Ebben az esetben a Fon honlapján leírt módon van lehetőséged - az igényednek megfelelő időtartamú - Voucher megvásárlására.

Amennyiben a Fon-tól vásárolsz hozzáférést, kérjük olvasd el az innen elérhető információkat, illetve az ezzel kapcsolatos kérdésekkel, bejelentésekkel keresd a Fon ügyfélszolgálatát, az oldal jobb felső sarkában található "Submit a ticket" feliratra kattintva.

Utoljára frissítve: 2019. december 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!