GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen időszakban vehetem igénybe a Telekom chat-szolgáltatást?

A chat-ügyintézés lehetőségét hétfőtől péntekig 7-22 óra között, szombaton és vasárnap 8-20 között biztosítjuk.
Ha ebben az időszakban mégsem jelenik meg a chat-ablak, az azt jelenti, hogy ügyintézőink foglaltak.

Az alábbi témákban fordulhatsz hozzánk segítségért:

  • Honlapunkon kapható készülékek (mobil- és vezetékes telefonok, tabletek, notebook-ok), tartozékok és egyéb készülékek megrendelési folyamatával, fizetési és szállítási feltételeivel kapcsolatban.
  • Ügyintézőnk szívesen segít Neked, hogy a megrendelés egyes lépéseit saját eszközödön sikeresen elvégezhesd, eközben felmerülő kérdéseidre is választ ad, hiszen célunk az, hogy a számodra legmegfelelőbb terméket, a legjobb konstrukcióban vásárold meg online áruházunkban.
  • Ügyfélszolgálatunk emellett várja szerződéseidet, szolgáltatásaidat, díjcsomagjaidat, számládat érintő kérdéseidet, de egy esetleges hiba észlelése esetén is bejelentést tehetsz.

Amennyiben a megrendelés, illetve ügyintézés során az online felületen nem tudunk chat segítséget felajánlani részedre, kérjük, próbálkozz kicsit később, vagy használd a Telekom alkalmazást, böngéssz a Gyakori kérdések közt, vagy látogass el a Telekom Fórumba!

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. november 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!