Chat-ügyintézés során milyen adatokat kell megadnom az ügyintézőnek?
- Általános kérdés megválaszolásához (pl. információ készülékekről, tartozékokról, szolgáltatásokról) nem szükséges a személyes, szerződésedhez kapcsolódó adataid megadása.
-
Saját szerződéshez kapcsolódó konkrét kérdés megválaszolásához jogosultság-ellenőrzés miatt szükség lehet az MT-ügyfélazonosítód (otthoni előfizetésnél), vagy a mobil hívószámod (mobil szerződés esetén) megadására is.
Ilyenkor mobil hívószámodra, vagy a kapcsolattartó mobilszámodra egy egyszer használatos kódot küldünk ki SMS-ben, majd a megfelelő számsor chat-ablakba való beírását követően már személyre szabott segítséget adhatunk, például:
-
egyeztetjük szolgáltatásaidat, díjcsomagjaidat, hűségidőd lejáratát,
- szolgáltatást érintő hiba esetén segítünk a megoldásban,
- szükség esetén módosítjuk mobil díjcsomagodat is.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a szerződésedhez, vagy Telekom fiókodhoz kapcsolódó jelszavaidat semmilyen körülmények között ne add meg a chat ablakban, hiszen ezeket adatvédelmi okok miatt mi sem kérjük be Tőled.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!