Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Újra kell kábeleznem az otthonomat, ha IPTV-szolgáltatást rendelek?

Ha nem megfelelő a meglévő kábelek minősége, vagy a korábbitól eltérő technológiával történik a TV-szolgáltatás telepítése, előfordulhat, hogy újra kell kábelezni az otthonodat.

Amennyiben nem szeretnéd, hogy új kábelek fussanak a lakásodban, és emiatt falat vagy födémet fúrjanak a digitális elosztó és az IPTV vevőegység(ek) között, akkor - külön díj ellenében - alternatív hálózatkialakítási megoldásra is van lehetőség, melyről a megrendelés, illetve a telepítés során kérhetsz részletes információt.

A meglévő kábelek állapotának pontos felmérése a helyszínen lehetséges. Telepítéskor műszaki munkatársaink segítségével kiválaszthatod a számodra leginkább megfelelő megoldást. Alábbi kisfilmünkben megtekintheted, hogyan helyezik munkatársaink üzembe az interaktív televíziót otthonodban:

Utoljára frissítve: 2021. október 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!