2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Újra kell kábeleznem az otthonomat, ha IPTV-szolgáltatást rendelek?

Ha nem megfelelő a meglévő kábelek minősége, vagy a korábbitól eltérő technológiával történik a TV-szolgáltatás telepítése, előfordulhat, hogy újra kell kábelezni az otthonodat.

Amennyiben nem szeretnéd, hogy új kábelek fussanak a lakásodban, és emiatt falat vagy födémet fúrjanak a digitális elosztó és az IPTV vevőegység(ek) között, akkor - külön díj ellenében - alternatív hálózatkialakítási megoldásra is van lehetőség, melyről a megrendelés, illetve a telepítés során kérhetsz részletes információt.

A meglévő kábelek állapotának pontos felmérése a helyszínen lehetséges. Telepítéskor műszaki munkatársaink segítségével kiválaszthatod a számodra leginkább megfelelő megoldást.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!