GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan érhetem el Kapcsolat kártyámat?

Minden - a Telekom Kapcsolat Program szabályzatában szereplő feltételeknek megfelelő - Magyar Telekom ügyfél rendelkezhet Kapcsolat kártyával.

2017. június 1-jétől megszüntettük a fizikai plasztik Kapcsolat kártyák megrendelési lehetőségét, egyben azok kiküldését. A jelenleg érvényben lévő fizikai plasztik Kapcsolat kártyák továbbra is érvényben maradnak a rajtuk szereplő lejárati dátumig.

A továbbiakban valamennyi Telekom ügyfelünk virtuális kártya formájában éri el a  Telekom alkalmazásban a Kapcsolat kártyát, melyet teljes értékűen használhatnak partnereinknél.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és legyen nálad mindig a Kapcsolat kártyád:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A Kapcsolat programban kialakított Arany és Platina kedvezményjogosultsági szinteket nem személyenként, hanem előfizetésenként határozzuk meg. Ha több előfizetés is tartozik egy ügyfélhez, akkor az egyes hívószámok esetében külön-külön vizsgáljuk azt, hogy az adott előfizetés mikor szerzi meg a Kapcsolat Program Arany, vagy Platina kedvezményjogosultsági szintet. Így egy előfizetőhöz akár több Arany-, vagy Platina előfizetés is tartozhat.

Több Telekom szerződés esetén érdemes a mobil és otthoni előfizetéseidet a Kapcsolat programunkban összeregisztrálnod üzleteikben vagy a 1414-es telefonszámunkon, hogy akár 30% havidíj-kedvezményt kaphass.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!