Hogyan kapok értesítést, ha a mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
Lejárt tartozás esetén szöveges üzenetet küldünk, valamint elindul a behajtási folyamat.
- Az SMS-Központ az adott ügyfél-azonosítóhoz tartozó vezérszám(ok)ra, vezérszám beállítás hiányában az összes SIM-kártyára küld automatikus szöveges értesítést a tartozás tényéről.
- Mobilinternet előfizetés esetén felugró üzenetben tájékoztatunk.
A felhívás eredményességét központunk regisztrálja.
Az SMS-értesítés mellett az előfizetés változatlanul aktív státuszban marad, az értesítésben megadott határidőig.
Amennyiben ilyen üzenetet kapsz, javasoljuk, hogy mielőbb gondoskodj a számla befizetéséről, mert a következő, a díjmentes értesítést néhány napon belül követő felszólítás már díjköteles lesz. A második fizetési felszólítás díja 750 Ft, mely a következő havi számlában kerül kiterhelésre.
A leggyorsabb és legegyszerűbb, ha a Telekom alkalmazásban vagy az online ügyfélszolgálatunkon egyenlíted ki bankkártyás fizetéssel a számlád, melyet azonnal könyvelünk a folyószámládon.
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
További tájékozódás érdekében kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!