GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kapok értesítést, ha a mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?

Lejárt tartozás esetén szöveges üzenetet küldünk, valamint elindul a behajtási folyamat.

  • Az SMS-Központ az adott ügyfél-azonosítóhoz tartozó vezérszám(ok)ra, vezérszám beállítás hiányában az összes SIM-kártyára küld automatikus szöveges értesítést a tartozás tényéről.
  • Mobilinternet előfizetés esetén felugró üzenetben tájékoztatunk.

A felhívás eredményességét központunk regisztrálja.

Az SMS-értesítés mellett az előfizetés változatlanul aktív státuszban marad, az értesítésben megadott határidőig.

Amennyiben ilyen üzenetet kapsz, javasoljuk, hogy mielőbb gondoskodj a számla befizetéséről, mert a következő, a díjmentes értesítést néhány napon belül követő felszólítás már díjköteles lesz. A második fizetési felszólítás díja 750 Ft, mely a következő havi számlában kerül kiterhelésre.

A leggyorsabb és legegyszerűbb, ha a Telekom alkalmazásban vagy az online ügyfélszolgálatunkon egyenlíted ki bankkártyás fizetéssel a számlád, melyet azonnal könyvelünk a folyószámládon.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


További tájékozódás érdekében kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

Utoljára frissítve: 2019. július 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!