Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Számláimat elektronikusan kapom, de más értesítési e-mail címet szeretnék megadni, ezt hol és hogyan módosíthatom?

Amennyiben Elektronikus számla szolgáltatásunkra regisztráltál és meglévő Telekom fiókoddal lépsz be az online önkiszolgáló ügyfélszolgálatra, akkor a számlaküldési e-mail címedet az alábbiak szerint módosíthatod:

  • a „Számlák” menüpontban, az "Elektronikus számla beállításai" szekcióban,
  • a jobb oldalon található "ceruza ikonra" kattintva, 
  • a lenyíló részen tudod módosítani az értesítési e-mail címedet.

Ha Díjnet regisztrációval rendelkezel, az e-mail cím módosítást a Díjnet oldalán, a belépést követően a Felhasználó adatai menüpontban végezheted el.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. szeptember 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!