Számláimat elektronikusan kapom, de más értesítési e-mail címet szeretnék megadni, ezt hol és hogyan módosíthatom?
Amennyiben Elektronikus számla szolgáltatásunkra regisztráltál és meglévő Telekom fiókoddal lépsz be az online önkiszolgáló ügyfélszolgálatra, akkor a számlaküldési e-mail címedet az alábbiak szerint módosíthatod:
-
a „Számlák” menüpontban, az "Elektronikus számla beállításai" szekcióban,
- a jobb oldalon található "ceruza ikonra" kattintva,
- a lenyíló részen tudod módosítani az értesítési e-mail címedet.
Ha Díjnet regisztrációval rendelkezel, az e-mail cím módosítást a Díjnet oldalán, a belépést követően a Felhasználó adatai menüpontban végezheted el.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!