Számláimat elektronikusan kapom, de más értesítési e-mail címet szeretnék megadni, ezt hol és hogyan módosíthatom?
Amennyiben Elektronikus számla szolgáltatásunkra regisztráltál és meglévő Telekom fiókoddal lépsz be az online önkiszolgáló ügyfélszolgálatra, akkor a számlaküldési e-mail címedet az alábbiak szerint módosíthatod:
-
a „Beállítások/Személyes adatok” menüpontban,
- ha több előfizetést kezelsz a fiókodban, a felső legördülő listából válaszd ki az érintett előfizetést,
-
majd a "Számlázási szolgáltatások és beállítások" szekcióban,
-
az "Elektronikus számla" sorban a "Beállítások" gombra kattintva,
-
a megjelenő oldalon változtasd meg a számlaküldési e-mail címedet.
Ha Díjnet regisztrációval rendelkezel, az e-mail cím módosítást a Díjnet oldalán, a belépést követően a Felhasználó adatai menüpontban végezheted el.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!