2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?

Az online ügyfélszolgálatunkon - pl. bankkártyával - befizetett számlák rendezett állapota nem jelenik meg automatikusan a Díjnet felületén.
Ha a Telekom oldalán fizeted be a számlád, a Díjnet oldalán neked kell az adott számlát rendezettnek jelölni:

  • a "Fizetendő számlák" menüpontban válaszd ki az adott számlát,
  • kattints a „Fizetés” fülre,
  • válaszd ki a „Rendezettnek jelölöm” linket,
  • a következő oldalon erősítsd meg szándékod a „Rendben” gomb megnyomásával.

A számlád állapota ezek után már „Rendezettnek jelölve” lesz, nem jelenik meg többet a "Fizetendő számlák" között.

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!