Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?

Az online ügyfélszolgálatunkon - pl. bankkártyával - befizetett számlák rendezett állapota nem jelenik meg automatikusan a Díjnet felületén.
Ha a Telekom oldalán fizeted be a számlád, a Díjnet oldalán neked kell az adott számlát rendezettnek jelölni:

  • a "Fizetendő számlák" menüpontban válaszd ki az adott számlát,
  • kattints a „Fizetés” fülre,
  • válaszd ki a „Rendezettnek jelölöm” linket,
  • a következő oldalon erősítsd meg szándékod a „Rendben” gomb megnyomásával.

A számlád állapota ezek után már „Rendezettnek jelölve” lesz, nem jelenik meg többet a "Fizetendő számlák" között.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!