GYAKORI KÉRDÉSEK

Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?

Az online ügyfélszolgálatunkon - pl. bankkártyával - befizetett számlák rendezett állapota nem jelenik meg automatikusan a Díjnet felületén.
Ha a Telekom oldalán fizeted be a számlád, a Díjnet oldalán neked kell az adott számlát rendezettnek jelölni:

  • a "Fizetendő számlák" menüpontban válaszd ki az adott számlát,
  • kattints a „Fizetés” fülre,
  • majd kattints a „Rendezettnek jelölöm” linkre,
  • a következő oldalon erősítsd meg szándékod a „Rendben” gomb megnyomásával.

A számlád állapota ezek után már „Rendezettnek jelölve” lesz, nem jelenik meg a "Fizetendő számlák" között.

Utoljára frissítve: 2019. május 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!