GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan védhetem meg mobil készülékemet a külső sérülésektől?

Ha okostelefont vásárolsz, javasoljuk, hogy válassz az általunk forgalmazott tokok, táskák közül.

Amennyiben online áruházunkban készülék, vagy SIM-kártya mellé rendelsz tartozékot, illetőleg több termék esetén a vásárlás végösszege meghaladja a bruttó 10 000 Ft-ot, akkor a tartozék kiszállítása is díjmentes.

Emellett nagy értékű készüléked védelme érdekében javasoljuk, hogy vedd igénybe Készülékbiztosítás szolgáltatásunkat, mely bizonyos - nem garanciális - káresemények bekövetkezése esetén nyújt fedezetet az előfizető számára.

A Készülékbiztosítás főbb ismérvei:

  • A készülékbiztosítást üzleteinkben rendelheted meg a vásárláskor, vagy azt követően 60 napon belül.  Utólagos aktiválás esetén feltétel a készülék bemutatása, illetve a vásárlást és a készülék tulajdonjogát igazoló dokumentumok bemutatása is.
  • A készülékbiztosítás szolgáltatás havi díjas mobilkészülékekre, mobileszközökre egyaránt (kivéve notebook-ok) megköthető, azonban Domino készülékcsomagokra nem vehető igénybe.
  • A biztosításba bevonható készülékek felső értéke havi díjas előfizetésnél bruttó 350 000 Ft.
  • A biztosítás – a választott csomagtól függően – érvényes véletlenszerű károsodásra, rongálásra, lopásra, vagy akár zsebtolvajlásra, a készülékbiztosításra vonatkozó általános szerződési feltételek szerint. Káresemény esetén a sérült készüléket javítjuk, lopás esetén típusazonosra cseréljük. Biztosítás hiányában azonban pl. a mechanikai sérülések (véletlen leejtés, folyadék általi sérülés) esetén társaságunknak a jótállási jegyben foglaltak szerint garanciaadási kötelezettsége nincs, a javítás terheit a fogyasztó viseli.

A szolgáltatásról további információkat ide kattintva olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2019. december 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!