2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol tudom megnézni a Hoppá Plusz díjcsomagból felhasznált perceket?

A beszédforgalmat legegyszerűbben - belépés után - online ügyfélszolgálatunkon tekintheted meg:

  • az "Áttekintés" oldalon, a telefonos díjcsomagodnál nyomd meg a "Beállítások" gombot
  • az ügyfél-azonosítódat, folyószámládat és telepítési címedet tartalmazó keretben kattints a "Forgalmi adatok" feliratra,
  • a következő oldalon - a "Forgalmi adatok az utolsó számlázás óta" ablakban - megjelennek az aktuális, még nyitott időszak forgalmi adatai: az időszak, az indított hívások irányai (pl.: belföldi vezetékes és/vagy mobil forgalom, díjmentes forgalmak).

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!