GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, ha mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?

Annak érdekében, hogy elkerüld a felszólítási, behajtási folyamatot, javasoljuk, hogy számláidat mindig a számlán feltüntetett beérkezési határidőig fizesd be.

Mivel a számlarendezéshez nemcsak a befizetett összeg beérkezése, hanem a beérkezett összeg könyvelése is szükséges, válaszd a leggyorsabb befizetési módot:

Természetesen bankod netbank felületéről, eseti banki utalással is kiegyenlítheted számláidat. Ebben az esetben számlád ellenértékét az alábbi bankszámlaszámaink egyikére utalhatod:

  • CIB Bank Zrt.: 10700024-04107604-52000001 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU32)
  • Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040122 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU48)
  • BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-03663484 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU07)

A közlemény rovatba írd be a számla számát, több számla esetén pedig a folyószámlaszámod.


Amennyiben a tartozás rendezése elmarad, és erre a kiküldött SMS-t követően sem kerül sor, a kimenő valamint roaming hívásaid, forgalmad tiltásra kerül,és a korlátozást akkor oldjuk fel, ha igazoltad a tartozás összegére vonatkozó befizetés tényét vagy már le is könyveltük azt. A visszakapcsolás az igazolás, vagy könyvelés után legkésőbb 72 órán belül automatikusan fog teljesülni, és szolgáltatásaid ismét elérhetőek lesznek.

Ha továbbra sem fizetted be a tartozást, és már a bejövő és kimenő hívásaidat is szüneteltettük, a szolgáltatás visszaállítását akkor tudjuk biztosítani, ha az elmaradás, továbbá a fennmaradt egyenleg (beleértve a még le nem járt határidejű havi számlát is) kiegyenlítésének tényét is igazoltad vagy már le is könyveltük azokat. 

A visszakapcsolást külön, egyénileg szükséges igényelned, elfogadva annak díját is, melyet a soron következő havi számlában fogunk terhelni.


Amennyiben ez a szöveg jelenik meg a befizetésre váró számláidnál: "A 1234567 számú folyószámla jelenlegi egyenlege 123 456 Ft.",  az azt jelenti, hogy az adott folyószámlához részletfizetési megállapodás tartozik, és az abból még hátralévő összeget jeleníti meg.

Ha részletre vásároltál készüléket, csak a lejárt és/vagy éppen esedékes részlet befizetéséről kell gondoskodnod.  A következő havi, illetve később esedékes részletek befizetéséről a havi számlával kiküldött részletfizetési értesítőben tájékoztatunk.


Abban az esetben, ha számlabefizetési gondod adódott, fizetési könnyítést igényelhetsz (haladékot, részletfizetést). Kérésedet a leggyorsabban telefonon, a 1414-es, hálózatunkból ingyenesen hívható telefonszámon jelezheted.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a fizetési könnyítés engedélyezésének egyszeri díja - pozitív elbírálás esetén - megállapodásban érintett összeg 1%-a, minimum bruttó 5.000 Ft.


További tudnivalók:

  • Amennyiben egy naptári évben egybefüggően vagy több alkalommal 45 napig vagy annál hosszabb ideig szüneteltetve van az előfizetésed, automatikusan elveszted a Kapcsolat kártyához fűződő arany, illetve platina szintű kedvezményeket.
  • A szüneteltetéssel bizonyos szolgáltatás beállítások (pl. hangposta, tiltások, átirányítások) visszaállnak eredeti állapotukra, ezeket a visszakapcsoláskor célszerű ellenőrizned.
  • A legalább 6 hónapja, ügyfeleink kérésére szüneteltetett hívószámokat társaságunk ismételten kiadhatja. Amennyiben SIM-kártyádat egyéb okból nem tudod használni, kérjük, hogy további egyeztetés céljából fordulj hozzánk e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával.

A fentiek általános esetek, ha ezek közül egyik sem illik az adott számládra, és emiatt személyre szabott információra van szükséged, kérjük, hogy észrevételed/kérdésed ide kattintva a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriát választva küldd el ügyfélszolgálatunknak, hogy érdemben a segítségedre lehessünk.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd be a számládat bárhonnan:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. július 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!