GYAKORI KÉRDÉSEK

Kell-e fizetnem a Díjneten tárolt számláim után?

A Díjnet 2016. november 14-i hatállyal módosította az Általános Szerződési Feltételeit, ami alapján 2017. január 1-jétől a 18 hónapnál régebbi számlák tárolását csak külön díj megfizetése mellett biztosítja. A 18 hónapnál nem régebbi számláidat továbbra is díjmentesen kezelheted a Díjneten.
Ha kérdésed merült fel a fizetős számlamegőrzési szolgáltatással kapcsolatban, kérjük, keresd fel a Díjnet weboldalát vagy fordulj a Díjnet ügyfélszolgálatához.

Felhívjuk figyelmed, hogy Társaságunk az online ügyfélszolgálaton, illetve a Telekom alkalmazásban öt évre visszamenőleg díjmentesen biztosítja az otthoni és mobil számlák elérhetőségét.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. június 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!