GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, ha otthoni előfizetésemen tartozás áll fenn?

Annak érdekében, hogy elkerüld a felszólítási, behajtási folyamatot, javasoljuk, számláidat a számlán feltüntetett beérkezési határidőig fizesd be.

Mivel a számlarendezéshez nemcsak a befizetett összeg beérkezése, hanem a beérkezett összeg könyvelése is szükséges, válaszd a leggyorsabb befizetési módot:

  • okostelefonról a Telekom alkalmazással,
  • online ügyfélszolgálatunkon a befizetésre váró számla melletti négyzet bepipálását követően nyomd meg a „Befizetem” gombot, majd a számlabefizetés oldalon válaszd a Telekom Gyorsfizetést, vagy a „Bankkártya” opciót.

Természetesen netbankod felületéről, eseti banki utalással is kiegyenlítheted számláidat. Ebben az esetben az alábbi bankszámlaszámok egyikére indíthatod a megbízást bankodnál:

  • CIB Bank Zrt.: 10700024-04021609-52100008 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU28)
  • Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040108 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU38)
  • BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-02693488 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU38)

A közlemény rovatba írd be a számla sorszámát, több számla esetén pedig az MT ügyfélazonosítód vagy a folyószámlaszámod.


Ha részletre vásároltál készüléket, csak a lejárt és/vagy éppen esedékes részlet befizetéséről kell gondoskodnod.


Amennyiben már kaptál fizetési felszólítást (SMS-ben, e-mailben vagy postai levélben), vagy az előfizetésed már korlátoztuk, javasoljuk, hogy a befizetés igazolást az alábbi elérhetőségeink egyikére küldd el:

A fenti faxszámon és e-mail címen kizárólag a befizetési igazolásokat fogadjuk.

Ha az előfizetésed díjtartozás miatti korlátoztuk, az igazolás beérkezése után minél hamarabb, de maximum 72 órán belül megszüntetjük a korlátozást. Ebben az esetben az Általános szerződési feltételeknek megfelelően, bruttó 5.250 Ft-os visszakapcsolási díjat számlázunk ki, ami a következő havi számlában jelenik meg.


Amennyiben anyagi problémáid adódtak, és igénybe szeretnéd venni a fizetési könnyítés (haladék, részletfizetés) lehetőségét, szándékodat a leggyorsabban a 1414 telefonszámukon jelezheted.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a fizetési könnyítés engedélyezésének egyszeri díja - pozitív elbírálás esetén - megállapodásban érintett összeg 1%-a, minimum bruttó 5.000 Ft.


A fentiek általános esetek, ha ezek közül egyik sem illik az adott számládra, és emiatt személyre szabott információra van szükséged, kérjük, hogy észrevételed/kérdésed ide kattintva a Számla/Számlafizetés kategóriát választva küldd el ügyfélszolgálatunknak, hogy érdemben a segítségedre lehessünk.


Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. augusztus 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!