Hogyan történik a Domino adategyeztetés?
Az adategyeztetés során a Domino előfizetésedhez tartozó személyes adataidat ellenőrizzük, amire az alábbi elérhetőségeink egyikén van lehetőséged az SMS-ben kiküldött kód segítségével:
-
ide kattintva online - a "Indítom az adategyeztetést" gomb megnyomásával,
- a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon 07:00 és 22:00 között, - ebben az esetben a hívást arról a telefonszámról kell kezdeményezned, amivel kapcsolatban egyeztetni szeretnél,
- külföldről a +36 (30) 344-0861-es telefonszámunkon,
- üzleteinkben.
Az online adategyeztetés előtt ide kattintva ellenőrizheted az azonosító okmányod érvényességét, és a benne szereplő adatok megadásának helyességét. Fontos, hogy a Telekommal történő adategyeztetést ez a lekérdezés nem váltja ki!
Az ellenőrzésedhez a következő adatokra is szükség lesz:
- az előfizető neve,
- okmány száma (online: személyi igazolvány, telefonon, illetve személyesen: személyi igazolvány, magyar útlevél vagy jogosítvány),
-
születési helye [az okmányon található pontos, eltérés nélküli módon kell beírni: pl. BUDAPEST 09 (MAGYARORSZÁG) vagy külföldi születési hely esetén pl. ORADEA (NAGYVÁRAD, ROMÁNIA) ],
- születési idő,
- anyja neve,
- e-mail címe,
- értesítési mobil telefonszáma,
- lakcíme.
Amennyiben hibaüzenettel találkozol, az alábbi információk lehetnek segítségedre:
- Új típusú személyi igazolvány esetén pontosan ugyanúgy kell beírni minden adatot, ahogy az okmányban szerepel. Sok esetben a város mellett zárójelben Magyarország is szerepel pl. Szolnok (Magyarország). Ilyenkor a felületre is így kell beírni.
- Ideiglenes személyi igazolvánnyal az adategyeztetés nem lehetséges! Ez esetben útleveled, vagy jogosítványod adatai szükségesek.
- Régi típusú személyi igazolvány esetén a személyi igazolványszámot próbáld szóközök kihagyásával rögzíteni. Ha ez sem hoz megoldást, próbáld meg a rögzítést később, kb. 10 nap múlva elvégezni.
- Címed beírása után előfordulhat, hogy a felület a cím megerősítését kéri, illetve a begépelt címhez legközelebb állót be is jelöli. Ha a beírt cím megfelelő, természetesen továbbhaladhatsz. Kérjük, emellett ügyelj arra is, hogy a házszám után NE tegyél pontot!
- Amennyiben olyan Domino feltöltőkártyás hívószámot használsz, melyet korábban havi díjas szerződésről váltottál át, akkor sajnos előfordulhat, hogy az online adategyeztetés során átmeneti hiba áll fenn. Kérjük, hogy az online adategyeztetést egy későbbi időpontban, kb. egy hét múlva próbáld meg ismét.
Ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy az adategyeztetéshez foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Fontos információ:
-
amennyiben az adategyeztetésben érintett Domino hívószámon előfizető módosítás történt, akkor ezzel párhuzamosan a mobilszámot automatikusan leválasztjuk a Telekom fiókról, így azt újra hozzá kell adnod az egyszer használatos jelszó segítségével.
További kérésed esetén javasoljuk, kattints a Kapcsolódó kérdések linkre vagy az adategyeztető oldalunkra.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!