GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom le a Hangposta szolgáltatást, ha már nincs rá szükségem?

Mobil:

A Hangpostát az alábbi módokon kapcsolhatod ki mobil telefonszámodon:

  • A Telekom alkalmazásban, az érintett előfizetés kiválasztása után, a "Szolgáltatások" menüpontban a "Fogaskerék" ikont megérintve, majd a "Hangposta" szolgáltatásnál.
  • Az online ügyfélszolgálatra bejelentkezve az "Előfizetéseim"/"Testreszabás" menüpontban.
  • SMS-ben, a 1414-es számra díjmentesen küldött –HANGPOSTA kód segítségével, az előfizetésre bekapcsolt jelszóvédelem esetén –HANGPOSTA 12345 (az 12345 számsor helyére, az 5 jegyű jelszavadat kell beírni).
  • USSD kóddal (kérjük, billentyűzd be a készüléked alapállapotában a *111# kódsort, majd nyomd meg a hívásindító gombot. A kikapcsolás ezután a Szolgáltatások és biztonság/ Telefonálás és üzenetküldés menüben lehetséges.
  • Domino előfizetésnél a 1777-es hívószám felhívásával, a "Díjcsomagok, szolgáltatások"/"Szolgáltatás és biztonság"/"Telefonálás és roaming"/"Telefon szolgáltatások"/"Hangposta és Hangposta csomag" almenüben (2.3.2.1.1. gombok megnyomásával jutsz el a legegyszerűbben).

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Ha később úgy döntesz, hogy mégis használnád a Hangpostát, akkor a fenti csatornákon lehetőséged van a visszakapcsolásra.


Otthoni:

A leggyorsabban a 1414 telefonszámunkon vagy e-mailben (szkennelt formában, az előfizető kézjegyét tartalmazó igény csatolásával) jelezheted szándékod.

Utoljára frissítve: 2019. április 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!