2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom le a Hangposta szolgáltatást, ha már nincs rá szükségem?

Mobil:

A Hangpostát az alábbi módokon kapcsolhatod ki mobil telefonszámodon:

  • A Telekom alkalmazásban, az érintett előfizetés kiválasztása után, a "Szolgáltatások" menüpontban a "Fogaskerék" ikont megérintve, majd a "Hangposta" szolgáltatásnál.
  • Az online ügyfélszolgálatra bejelentkezve az "Előfizetéseim"/"Testreszabás" menüpontban.
  • SMS-ben, a 1414-es számra díjmentesen küldött –HANGPOSTA kód segítségével, az előfizetésre bekapcsolt jelszóvédelem esetén –HANGPOSTA 12345 (az 12345 számsor helyére, az 5 jegyű jelszavadat kell beírni).
  • USSD kóddal (kérjük, billentyűzd be a készüléked alapállapotában a *111# kódsort, majd nyomd meg a hívásindító gombot. A kikapcsolás ezután a Szolgáltatások és biztonság/ Telefonálás és üzenetküldés menüben lehetséges.
  • Domino előfizetésnél a 1777-es hívószám felhívásával, a "Díjcsomagok, szolgáltatások"/"Szolgáltatás és biztonság"/"Telefonálás és roaming"/"Telefon szolgáltatások"/"Hangposta és Hangposta csomag" almenüben (2.3.2.1.1. gombok megnyomásával jutsz el a legegyszerűbben).

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Ha később úgy döntesz, hogy mégis használnád a Hangpostát, akkor a fenti csatornákon lehetőséged van a visszakapcsolásra.


Otthoni:

A leggyorsabban a 1414 telefonszámunkon vagy e-mailben (szkennelt formában, az előfizető kézjegyét tartalmazó igény csatolásával) jelezheted szándékod.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!