Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Az azonosítási kötelezettség érinti az olyan előfizetést is, amit nem telefonálásra használok, hanem pl. riasztó működtetésére?

Igen, az azonosítás minden előre fizetett hangszolgáltatást érint, függetlenül annak felhasználási formájától.

Mivel a pl. modemben, riasztóban, mérőórában, gyerekórában használt SIM-kártyákra küldött - adategyeztetésre vonatkozó - tájékoztató SMS elolvasása a felhasználás jellegéből adódóan nehézségekbe ütközhet, ezért javasoljuk, hogy ilyen esetekben mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy személyesen az azonosítás érdekében.

Érdemes jelezned kollégánknak, hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni, hogy arra a jövőben SMS értesítést kapj!

Ha ki tudod venni a SIM-kártyát a riasztóból, természetesen van arra lehetőséged, hogy online végezd el az adategyeztetést. Ehhez szükséged lesz az előfizetői jelszóra vagy az azonosítás során kiküldünk neked egy egyszeri jelszót SMS-ben (ebben az esetben, javasoljuk, hogy rakd bele a kártyát egy SMS-képes készülékbe). Az értesítési telefonszámot a folyamat közben te is megadhatod.

Utoljára frissítve: 2021. április 13.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!