Az azonosítási kötelezettség érinti az olyan előfizetést is, amit nem telefonálásra használok, hanem pl. riasztó működtetésére?
Igen, az azonosítás minden előre fizetett hangszolgáltatást érint, függetlenül annak felhasználási formájától.
Mivel a riasztóban használt SIM-kártyákra küldött - adategyeztetésre vonatkozó - tájékoztató SMS elolvasása a felhasználás jellegéből adódóan nehézségekbe ütközhet, ezért javasoljuk, hogy ilyen esetekben mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy személyesen az azonosítás érdekében.
Ha ki tudod venni a SIM-kártyát a riasztóból, természetesen van arra lehetőséged, hogy online végezd el az adategyeztetést. Ehhez szükséged lesz az előfizetői jelszóra vagy az azonosítás során kiküldünk neked egy egyszeri jelszót SMS-ben (ebben az esetben, javasoljuk, hogy rakd bele a kártyát egy SMS-képes készülékbe).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!